zondag 20 juli 2008

Shopping for souvenirs

Het is hier fantastisch op reis, we hebben al een paar prachtige plekjes gezien en ik heb zelfs al wat hobbymateriaal gekocht, dat is hier zoveel goedkoper als bij ons. Mijn twee grootste aankopen en koopjes zijn de volgende:
* Het begin van mijn collectie copic markers, bij ons kosten die 6,95 euro en ik heb ze aan nog geen 5 dollar gekocht ( dat is iets meer dan 3 euro)

* We zijn hier toevallig in een winkel beland 9Dollarama) waar alles aan 1$ verkocht wordt, nu blijkt dat die een volledig rek scrapbookmateriaal hebben, alles voor ongeveer 0,75 euro, dus ik was zo in de wolken, ik heb mij een serieuse voorraad gekocht en was een kleine 30 euro kwijt voor zoveel nieuws, WOW


Our Holliday is fantastic, we saw some awsome places and I had even the chance to shop some new goodies, this is so great, everything is much cheaper over here.
My two biggest buys where such a good deal:
* The beginning of my copic markers collection, in Belgium there hard to find and they cost like a 6,95 euros here I payed a little more then 3 euro.
Then we found a shop (dollarama) where they sell everything for 1$, and they have so mush scrapbook stuf, only for 0,75 euro. Look what I got for almost 30 euro, so much new goodies to play with, WOW

Geen opmerkingen: