maandag 7 juli 2008

PIF: Pass It Forward

Een tijdje geleden kreeg ik een PIF van Jill. De bedoeling is dat ik nu op mijn beurt een PIF weggeef aan 3 mensen. Wat is een PIF? PIF staat voor : Pass It Forward, geef het door. Je krijgt een kaartje met wat stempelafdrukken, lint, ... in ruil daarvoor zet je een berichtje op je blog en geef je zelf PIF's weg aan de eerste 3 mensen die op je bericht reageren, voor wat hoort wat.
Dus: wil je een van de onderstaande kaartjes in zijn brievenbus wil krijgen, antwoord op dit berichtje en mail me je adres door.


A little time ago I got a PIF from Jill. Now I have to give a PIF to 3 people. Whats a PIF? PIF stands for "Pass It Forward". You get a card with some stamped immages and other goodies. In exchange of it you will give a PIF to the 3 first people who will reply on your post, you get some, you give some.
If you want to have one of these cards in your mailbox, reply to this post and email me your adress.

Geen opmerkingen: