dinsdag 5 augustus 2008

I'm back

Na een super vakantie van 3 weken USA en Canada ben ik weer helemaal opgeladen (en vooral voorzien van nieuw speelgoed) om me helemaal te laten gaan met mijn kaartjes.
Gelukkig heb ik een fantastische man die me begrijpt en het niet erg vind de ene na de andere scrapbook winkel op te zoeken. Beter nog hij was de gene die zei, laat je maar eens goed gaan nu je de kans hebt en toen kwam ik met 74 niewe copic-markers naar huis. (En dan zwijg ik nog over de kilo's knutselspul die we mee brachten). Het doet me er aan denken dat ik hem dringend eens een kaarje moet maken omdat hij de beste man is die ik me had kunnen dromen...

After a great hollidy of 3 weeks USA and Canada, I'm back and fully reloaded . And I have a lot of new stuff to make so much cards.
I'l so glad I have a superb husband who understands me and dont mind tro go from the one scrapbook shop to the other. Even better, he was the one who said, just go for it now you have the chance, and then I went home with 74 new copicmarkers. And then I dot even mention the kilo's of goodies in my suitcase. It reminds me, I really need to make him a wonderful card, because he is the best husband I could ever wish for...

Geen opmerkingen: