zondag 18 mei 2008

Papertake Weekly Callenge: Lime and Lilac 1

Ik moest even glimlachen toen ik de nieuwe challenge las van Papertake weekly, gebruik limoen en lila. Het leuke is dat wij gisteren een huwelijk hadden en de kleuren van het feest waren ... lila en limoen ...

Ideaal dus om een kaartje te maken in deze kleuren. Het is eigenlijk heel eenvoudig geworden maar ik vond dat het geheel niet meer nodig had. Het bloemetje heb ik zelf gemaakt in fimo.

Een ander project in de lila en limoen kleuren is het geschenk dat ik gemaakt heb voor het bruidspaar. Maar daarover meer in mijn vogende post.



I had to smile when I read the new challenge of Papertake Weekly, use Lila & Lime. The nice thing is that yesterday we had a wedding an their colortheme was, ... Lila & Lime.

This was perfect to make them a card. It was a very simple one, but I liked it like that, it didn't need more. I made the flower myself in Fimo.

An other project I made in this colors is the present I made for the happy couple. I will tell you more about it in my next post.

2 opmerkingen:

Dawn Wheeler zei

Beautiful card ,gorgeous images and colours ,Dawnxx

Mrs Mayne zei

Beautiful! Simple and very effective! Thanks for joining us for the challenge! x